Posjedujete li profil na LinkedIn-u?

Posjedujete li profil na LinkedIn-u?

Pri spominjanju naziva LinkedIn, dosta ljudi pomisli da je to još samo jedna u nizu beskorisnih društvenih mreža. Naprotiv, realnost je potpuno drugačija od te tvrdnje!

Šta je LinkedIn?

LinkedIn je platforma za sve one koji žele napredovati u svojoj karijeri. Ona predstavlja najveću svjetsku profesionalnu mrežu i mogu joj se priključiti ljudi iz raznih profesionalnih sredina. LinkedIn svojim korisnicima omogućava umrežavanje sa profesionalacima, kompanijama, kao i stručnjacima unutar i izvan oblasti zanimanja. Koristi se za pronalaženje poslova, razmjena, praksi, te u svrhu jačanja poslovnih veza i sticanja novih znanja i vještina koja mogu koristiti  za daljnju izgradnju karijere.

Zašto ga kreirati?

Danas se u poslovnom svijetu, uglavnom, sve odvija putem interneta. Prema statistikama, 40% ukupnog broja korisnika svakodnevno posjećuje LinkedIn, ali jako mali broj korisnika kreira ili dijeli sadržaj. Nakon kreiranja profila, poslodavac će imati priliku posjetiti Vaš profil, a i Vi ćete imati priliku pogledati profile drugih korisnika. Uz malo uloženog truda i vremena možete napraviti reprezentativan profil s kojim ćete pokazati da ste spremni za ulazak u poslovni svijet.

U nastavku ćemo navesti neke od razloga zašto biste trebali (ukoliko već niste) još danas kreirati svoj LinkedIn profil!

1. Poslovni regruteri i menadžeri za zapošljavanje su na LinkedIn-u!

Budite im vidljivi!

93% regrutera koristi LinkedIn za istraživanje i zapošljavanje kandidata. LinkedIn Vam omogućava da imate lični, online brend koji Vas čini vidljivim svim ključnim donositeljima odluka i regruterima. Prilikom kucanja Vašeg imena u pretraživač, među  rezultatima pretrage “iskače” Vaš profil, te se iz tog razloga morate prema svom LinkedIn profilu odnositi na sličan način kao prema CV-ju i osigurati da ono što je na profilu prikazuje Vas na najbolji mogući način.

2. Prikažite svoje znanje, kredibilitet i vještine!

LinkedIn profil pomaže u izgradnji povjerenja kod poslodavaca i regrutera, jer oni mogu vidjeti Vaše preporuke i veze. Isto tako, kolege koje su imale priliku da rade s vama na nekom projektu ili radnom mjestu mogu da “potvrde” Vaše vještine koje ste naveli, što poslodavci i regruteri, naravno vide.

3. Koristite LinkedIn za istraživanje!

Imati LinkedIn račun, također, znači da stranicu možete koristiti za istraživanje kompanija, anketara, regrutera i menadžera za zapošljavanje - ovo je naročito korisno prije prijavljivanja na posao u svrhu prikupljanja informacija o pojedinim kompanijama, osobama koje su zadužene za intervjuisanje kandidata, kao i sprovođenje istraživanja o samom intervjuu.

4. LinkedIn ima sjajnu oglasnu ploču!

Na LinkedIn-u postoje razne nove funkcionalnosti koje nisu uključene u tradicionalne web stranice koje nude oglase za poslove. Možete se direktno prijaviti na posao kroz LinkedIn prijavu, spremiti pretrage posla, kao i signalizirati regruterima da ste otvoreni za nove poslovne prilike.

5. Pratite kompanije!

LinkedIn je sjajan alat za istraživanje organizacija, kompanija i ljudi koji rade u njima. Ovo možete koristiti za ciljanje ljudi unutar Vaše mreže koji rade za organizacije za koje zaista želite raditi. Također, za razliku od drugih društvenih mreža, LinkedIn kompanijama nudi pristup informacijama o osobama koje gledaju njihov profil, što Vas stavlja u dobru poziciju, jer tako pokazujete svoj interes za rad u toj kompaniji.

6. Pridružite se LinkedIn grupama!

Grupe su sjajan način da upoznate ljude sa sličnim profesionalnim interesima i proširite svoju mrežu, od drugih diplomaca do profesionalaca koji već rade u Vašoj struci. Grupe Vam omogućavaju da učestvujete u diskusijama. Ovo je sjajan način da pokažete svoje znanje o temama vezanim za Vašu struku, postavljate pitanja i započnete razgovore s ključnim ljudima u organizacijama relevantnim za Vas.

7. Redovno ćete biti u toku sa otvaranjem novih radnih mjesta!

Pomoću LinkedIn-a moći ćete neprestano pratiti razne prilike za posao koje Vas zanimaju. Većina kompanija na LinkedIn-u objavljuje sve informacije o otvorenim radnim mjestima koja pružaju, a Vi ih možete pratiti u stvarnom vremenu.

Kako treba da izgleda Linkedin profil?

Prilikom izrade Linkedin profila imajte na umu da je to ulazna karta za posao koji tražite. Stoga, treba izbjegavati nadimke, neprofesionalne slike, kao i dijeljenje neprimjerenog sadržaja. Osnovni podaci, profilna slika, iskustvo i ostale stvari moraju biti istinite. Poželjno je navesti svo iskustvo, uključujući i volontersko, koje će Vas izdvojiti od ostalih kandidata ukoliko nemate zvaničnog radnog iskustva.

Dodatni savjeti kako urediti profil da bi bio primijećen kod poslodavca:

1. Personalizirajte svoj URL

2. Odaberite ključne riječi i vještine

3. Navedite osvojene nagrade i stečene certifikate

4. Navedite preporuke

5. Budite aktivni u LinkedIn grupama

6. Slijedite željenog poslodavca na Linkedin-u

Iako Vam LinkedIn profil neće sam po sebi donijeti posao, pomoći će Vam da izgradite svoj poslovni imidž, te da proširite svoju mrežu poslovnih kontakta. U današnjem svijetu, svijetu u kojem svi govore o važnosti networking-a, to je i više nego bitno.

Za više korisnih savjeta za korištenje LinkedIn mreže, pozivamo Vas da prisustvujete LinkedIn radionici u okviru JobFAIR ‘20, na kojoj ćemo ovu temu (i mnoge druge) razraditi u sitnije detalje, što će Vam uveliko pomoći prilikom izgradnje Vaše karijere. LinkedIn radionica  će se održati na početku mjeseca novembra, a za više informacija pratite nas na zvaničnoj web stranici Sajma, www.jobfair.ba, i društvenim mrežama Facebook, Instagram i LinkedIn.

Očekujemo vas!