Komunikacija - tajna uspješnih poslovnih ljudi

Komunikacija - tajna uspješnih poslovnih ljudi

Svi se mi nekada pitamo koja je to tajna uspješnih poslovnih ljudi? Da li je to predanost radu, kvalitetan tim ili pak komunikacija? Mnogi stručnjaci smatraju da je zapravo samo jedna suštinska vještina potrebna za uspjeh.

U ovom vremenu veoma brzog razvoja tehnologije, nikad nam nije bila potrebnija jedna od takozvanih intelektualnih vještina koja vodi ka uspjehu, a to je komunikacija. Termin komunikacija  predstavlja sredstvo prenošenja i akumuliranja znanja, koje nam je omogućilo da budemo najnaprednija vrsta na planeti. Prva vrsta komunikacije koju ljudsko biće savlada i koristi je neverbalna komunikacija. Ona se odnosi na komunikaciju tijelom, odnosno komuniciranje bez riječi. Upravo ova komunikacija je ključ za izražavanje emocija i stavova. Ona podstiče drugu vrstu, a to je  verbalna komunikacija. Verbalna se komunikacija temelji na jeziku, a prati je odgovarajuća neverbalna, stoga je potrebno da te dvije vrste komunikacije budu usklađene

Ukoliko želite privući određene profile ljude i razviti čvrste odnose s njima, potrebno je da kreirate atmosferu povjerenja i otvorenosti. To možete postići samo ako znate ključna pravila komunikacije.

Dobra komunikacija temelj je uspješnih međuljudskih odnosa.

Vrlo je važno da jasno komuniciramo kada pišemo email ili poslovno pismo u drugoj formi. Prilikom takve komunikacije će i one najsitnije greške ili odabir riječi utjecati na utisak koji sagovornik stiče o nama (da li vam je zaista stalo do te komunikacije, koliko ste stručni u svom poslu…).

Prilikom komunikacije koja se odvija uživo, postoje tri stvari na koje trebate obratiti pažnju, a to su riječi koje izgovaramo, ton glasa i neverbalni znakovi. Zato je nerijetko bitniji način na koji nešto kažemo, nego šta tačno kažemo.

Da biste savladali sve tehnike komunikacije koja će Vas dovesti do željenog cilja te povećati produktivnost u komunikacijskim prilikama, JobFAIR ‘19 Vam nudi Radionicu poslovne komunikacije  koja će učesnicima omogućiti: 

- pravilno razumijevanje komunikacije - na koji način primati, organizovati i koristiti informacije iz okoline

- poboljšanje verbalne i neverbalne komunikacije - kako se prilagoditi razgovoru opažajući verbalnu i neverbalnu komunikaciju sagovornika

- unapređenje stilova komuniciranja - kako prilagoditi svoju komunikaciju u odnosu na tip sastanka.

Za prisustvo na jednoj od tri sesije Radionice poslovne komunikacije koje će se održati u ponedjeljak 28.10., utorak 29.10. i srijedu 30.10., s početkom u 18:00h, možete se prijaviti kroz formu do 20. oktobra (20:00h). Broj mjesta je ograničen, stoga požurite i prijavite se!